Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

Welke games vind je (niet) leuk?

Gestart door Vakonov, 10 april 2010, 10:50:25

Vorige topic - Volgende topic

Vakonov

Vandaag weer begonnen aan Rollercoaster Tycoon 2. Blijft goed dat spel :D

Ralmuski

The part of Dwarf Minstril (lees boerende, zuipende, rotte appels gooiende zelfmoord dwerg) has already been taken.

De Hobbit Tank is weer vrij, want tussengas is veranderd. :P

Er is nog plek voor een hunter, damage van afstand en volgens mij ook wel enig support. Of als je er geld voor over hebt zijn er twee classen die je moet unlocken. Rune master en Warden. De eerste is een soort verkapte wizard geloof ik (want wizards kunnen natuurlijk niet in lotr buiten de counsil om) en de laatste is een sperengooiend mannetje met attack chains waarbij de dmg oploopt.

Rob

Oh, ik heb even getest hoe een lore-master speelt. :) Wel grappig, maar dan ga ik wel hunter doen. Iemand enig idee of je unlimited pijlen hebt met dit spel, of niet?

Ralmuski

Ik heb eerst op europa aan boogmenneke door de tutorial heen gespeeld en nog nooit 1 pijl gekocht. Dus ik zou zeggen unlimited. ;)

Rob

Die traits zijn trouwens gaaf! :P Ik heb even op alles geklikt en zo, en kreeg toen dat te voor schijn. :)

EDIT: @Ralmuski Ahja, dat is wel fijn. :) Ik vond het leuk om een raaf te voor schijn te toveren op Lore master. :)

tussengas

Je moet ze alleen wel accepteren voor je ze gebruikt ;)

En ja, een van mijn ezels heeft als hunter ook nooit een pijl gekocht :)

Vakonov

Allemaal gekke dingen waar ik geen verstand van heb x)

Rob

Heb ik het goed als ik zeg dat "Morale" je levenspunten zijn en "Power" je magie of manapunten zijn?

tussengas

Ja idd... Ik spreek ook meestal van mijn healthpoints (hp) en mana, maar ze hebben bij lotro een beetje moeilijk gedaan.

Hoever zit je met je introductie?

Rob

Ik heb net een nieuw karakter gemaakt hunter, maar met de loremaster heb ik net de quest gedaan dat je een skill moest kopen en die moest gebruiken om een training dummy te verslaan. :P

Ralmuski

Dan ben je nog wel even bezig met beestje was verschrikkelijk formaat te verslaan. :P

Welk ras ben je? Want dan weten we waar je zit straks.

Rob

Elven Hunter.

EDIT: Naam: Pallach

Ralmuski

Ok, dan zit je ook ten westen van de Shire. ;)

Ik add je zo wel als friend vast. Dunelin, is de naam.

tussengas

je bent niet eens online ralmuski !

voel me eenzaam atm ;)

Rob

Ik vind eerlijk gezegd hunter niet echt zo heel leuk. :P Is er iemand die al lore-master is? Die vond ik namelijk wel heel vet. :)