Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

OhMyGawd! Check out this awesome quote!

Gestart door Jnusch, 6 november 2009, 18:22:32

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

CiteerPerfectly still her body lay there, on the bed with the black sheets she'd loved so much. Rose petals were scattered across the silk as if they were small drops of blood. The girls hair was a fan around her face. It would have been a perfect picture of a sleeping beauty if it weren't for the bruises. Like a bright necklace they could be seen around her neck, their different shades and shapes coloring her skin.

Een stukje uit een van mn hoofdstukken, was er wel blij mee =D

Erwipro

CiteerShit. Dat had ze nog niet eens gevraagd. “Shit, dat heb ik nog niet eens gevraagd. [...]”
Dit is echt zo'n NaNo-quote. Zo een om gewoon wat extra woorden te krijgen :P

Lianne

xD bekend. Je zou mijn laatste post eens moeten lezen. :P

Erwipro

Lianne

nou. ik heb het gevoel dat ik sommige woorden nogal in overvloed heb gebruikt :P niet direct zo'n zin als jij maar gewoon echt woorden super vaak herhalen enzo :P

Erwipro

Lianne

Erwipro

Lianne

ik ga mezelf irriteren als ik vaak woorden herhaal en dan stop ik meestal want dan vind ik mn verhaal stom :P

Erwipro

Dat is wel zo :P
Vorig jaar gebruikte ik veel te veel vormen van het werkwoord 'lopen' en dat probeer ik nu een beetje te voorkomen, wat volgens mij best lukt :P

Lianne

ik geloof dat ik die heel weinig heb :o
maar mijn personages denken heel veel :P

Erwipro

15x lopen, 13x liep, 2x liepen :D *goed bezig*
14x denk, 14x dacht, 10x denken, 7x gedachten, 3x nadenken, 2x gedachte *mwa*

:P

Jnusch

Hee! Daar is dit topic niet voor :P
Ik gebruik hééél veel actually, really, obviously, of course, en meer van dat soort woorden.
Van die opvul dingen zijn trouwens echt geweldig XD Maar dat is juist leuk, want soms gaat het wel echt zo, dat je iets denkt en het precies zo zegt. :D

CiteerWould they be angry at me, for thinking of joining you?
Guess which song this was derived from (A)

CiteerShe had probably been born with an uneasy feeling and somehow, whereas most people learn that it is OK to be awkward sometimes, she completely failed to get the point and so she just went on and on being awkward and uneasy, until it was all she knew how to do.
Niet awesome, maar ik vind dat 'ie wel potentieel heeft :P

Erwipro

Ben wel benieuwd wat er gebeurt als jij je manuscript invoert in ditte. :P

Erwipro

Gesprek tussen een volwassen man en een klein jochie:
Citeer“Mag ik ook eerst kijken?”
“Ik weet niet of dat zo’n goed idee is.”
“Waarom niet?”
“Daarom niet.”
“Waarom daarom niet?”
“Omdat dat niet zo’n goed idee is.”