OhMyGawd! Check out this awesome quote!

Gestart door Jnusch, 6 november 2009, 18:22:32

Vorige topic - Volgende topic

Lianne

TheCharmedOne

Jnusch

Lol @ die laatste inderdaad :P
Die tweede is ook cool, alleen klopt die grammaticaal niet (A)

Erwipro

Citaat van: jnusch op  9 november 2009, 20:53:51
Die tweede is ook cool, alleen klopt die grammaticaal niet (A)
Waarom niet? :S

Jnusch

CiteerZe hadden een gesprek over de meest simpele dingen, die het niet eens waard zijn om in een roman voor NaNoWriMo neer te zetten, maar ze hadden ook goede gesprekken, die ik hier maar niet noem omdat het te persoonlijk is.
...? :-\

Lianne

Citeer"Ik heb al een vriendin."
"Ik vroeg ook niet of je met me uit wilde. Ik vroeg of we iets konden drinken."
"Wat dus op hetzelfde neerkomt."
"Uhm, nou nee. Als ik met je uit had gewild had ik je gevraagd of we niet een keer samen naar een disco konden ofzo. Ik wil je alleen graag aan mijn meesteres voorstellen."
"En wie mag dat dan zijn? De hertogin ofzo?" Een glimlach verscheen om haar mond, die hij compleet verkeerd interpreteerde. "Ik bedoel. Je doet zo zelfverzekerd."
"Zie ik je dan over een half uurtje aan de poort van het paleis? Ik neem aan dat jij nog wel even naar huis wilt om je tas te dumpen enzo."
"Ben je dan echt dienstmeisje bij de hertogin?"
"Ja. Tot zo?"
"Tot zo."

Jnusch

Citaat van: Erwipro op  9 november 2009, 21:58:39
Je.. je.. :o
Je hebt gelijk :o
Nou nou, je hoeft niet zo gechoqueerd te zijn hoor :-\

Dat laatste stukje van jouw quote is echt droog Lianne :P

Citeer
[...]
Silence.
'I know I shouldn't say all this. You think I'm not being fair. Well, screw you. After all, who was it again, who was it that left?'
Silence.
'Oh, yeah, that's right; it was you.'
Silence.
'You suck, man. You had no right to leave us behind the way you did. That is unfair.'

Jnusch

CiteerDid that matter, whether it mattered? It had never mattered to him before, but now, because this jerk asked him, suddenly it did matter. Asshole.

Erwipro

Jnusch

Dankje :D
Dat is wel fijn om te horen, want ik heb echt het gevoel dat mijn verhaal gaar is, (don't we all... that reminds me, ik moet ECHT gaan lezen. Maar goed :P)

Erwipro

Dat doe ik in december wel. Gaan we lekker allemaal een NaNoReMo doen? ^-^

Jnusch

Haha, lol, ja, laten we dat maar doen :D (vooral omdat ik toch al weet dat ik nu niks ga lezen XD)

Erwipro

CiteerEn één plus één was in dit geval twee.

Uit een scène in Teletubbielanddecor:
Citeer“Tijd om dag te zeggen,” dacht hij even. Maar zo klonk de stem niet. De stem klonk vredelievend. “Hé, hallo!”, zei hij daarom. Het klonk nogal kinderachtig, maar daar speelde de architect goed op in. “Hoi!”, groette hij en hij zwaaide met zijn handje, terwijl hij zijn andere handje in de zij hield. “Wie ben jij?”

Jnusch

CiteerHero: I'm going to enjoy dancing on your grave
Villain: That saddens me. I've seen you dance. You're terribly uncoordinated
Niet van mij, wel heel cool XD