Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

OhMyGawd! Check out this awesome quote!

Gestart door Jnusch, 6 november 2009, 18:22:32

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Ik dacht, aangezien niet iedereen alle verhalen helemaal leest, maar mensen sommige stukken toch vast graag aan iedereen zouden willen tonen, dat het wel leuk was om een quotes-topic te maken :D

Hier post je dus leuke, lieve, ontroerende, grappige, zielige, hartverscheurende of verwarmende, enge, verschrikkelijke enz. enz. quotes 8)

Ik zal wel even beginnen :P

CiteerThe idea had been that Prince Charming, as Rex had so aptly named his character, and Princess Layla would live happily ever after, but unfortunately the evil wizard of Leukimeland interfered. Before shooting had finished, he passed away on a Thursday afternoon, in the company of his closest friends and all his family, and Layla, whom he had grown very fond of.
Deze is supposed to be zielig, maar waarschijnlijk moet 'ie daarvoor meer in context zijn :P

Citeer[...] the boredom barely seems bearable.
Die is gewoon cool vanwege alle b's XD

Jnusch

En op msn was iedereen nog zo enthousiast in het showen van quotes

TheCharmedOne

Misschien moet je ook zeggen uit welk verhaal de quote komt,,

Jnusch

Lianne

Citeer“Haatte u me dan, die dag?”
“Ik zei toch niet dat ik het over jou had?”

Linqy

Citeer"I have no name. But my story is one that should never be forgotten. I have no life, for it was taken from me. But I am a whisper, one of many. My story is not the only one but let it be the first.

Erwipro

Ik heb nog geen coole quotes :( En jullie allemaal wel helemaal super enzo :P

Linqy

CiteerIt were happy times, those early years.
I would've enjoyed them more if I'd known what would happen. I would've made the most of every day, lived my life instead of work and work all the time."

CiteerThe apples seemed to become more abundant and perfect each day, and we never stopped to marvel at its wonder. That day I would learn its secret. But there would be no one to tell it to."

Lianne

Citeer"Er waren nog genoeg leuke jongens op de wereld en vriendjes hadden tijd en aandacht nodig. Vriendjes wilden alles weten, vriendjes verwachtten van je dat jij je diepste geheimen bloot gaf. Vriendjes waren een last en ze was blij dat ze er nog niet aan begonnen was."

volgens erick is dit een geniale quote uit mijn nano :D

Jnusch

Ik vind 'm wel cool, maar ik vond die eerste die je postte cooler Lianne :D

En Zab, ik wist niet dat jij ook een NaNo schreef? ::) Wel droog though

Zabulus

Oh, dit is van nano  :D

Dan is het spam en verwijder ik hem wel weer  ::)

Jnusch

Nou zeg :( Ik vond 'm wel cool XD Maar goed :P

CiteerBut he loved it and I loved it and we both loved it even more because we were having fun together.

CiteerFor me it was simple: if he wanted to come back, he would, and him not wanting to come back... that was just not the way it was, so then obviously, he would come back. Only he didn't. He died and then he was gone and he never came back.

Erwipro

CiteerGerda wist dat dit het moment was. “Kom, we gaan naar bed. Ik weet wel wat jij kan gebruiken.” Enkele minuten later waren ze heel even blij dat hun dochter niet thuis was.

CiteerZe hadden een gesprek over de meest simpele dingen, die het niet eens waard zijn om in een roman voor NaNoWriMo neer te zetten, maar ze hadden ook goede gesprekken, die ik hier maar niet noem omdat het te persoonlijk is.

Citeer... hij wilde niet toegeven dat hij fout zat, maar met een zucht nam hij zijn telefoon in de hand en drukte enkele keer op wat pijltjestoetsen, waardoor het nummer van hun dochter in beeld kwam. Daarna hield hij hem aan zijn oor.
“Sukkel, je moet wel het groene hoorntje indrukken,”...