Voortsleep topic

Gestart door Golovior, 31 oktober 2009, 23:38:18

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Ik ga het denk ik niet halen :D

TheCharmedOne

Ik ga het sowieso niet halen :P
Maar ik wil wel mijn verhaal afmaken enzo,,

Lianne

Citaat van: jnusch op 13 november 2009, 14:28:14
Ik ga het denk ik niet halen :D
echt niet? :(
ook niet als ik vind dat je het kan? :)

Epidi

Ik weet niet of ik het wel haal... Kan in het weekend neit schrijven en lig al een stukje achter.... Maar ga mijn best doen...

Lianne

19.000 is toch goed? =S

Epidi

je met er vandaag toch iets van 21000 hebben??
Ja, ik lig niet mijlenver achter, maar heb nu een beetje hoofdpijn en niet echt zin om te schrijven... en dit weekend spellenspektakel... Dus kan maandag, misshcien zondag avond, pas weer schrijven en dan lig ik wel een hoop achter.

Jnusch

Ik lig 9000 woorden achter, dus dat valt wel mee hoor Epidi :P

Lianne

zo erg is dat ook weer niet epidi.. als janusch het haalt vindt ik dat trouwens echt super knap :D

Epidi

Ja inderdaad, die heeft nog een hoop werk te doen...

GO JANUSCH!!  O0

Baal er alleen van dat ik nu constant tegen zon achterstand aan loop... had het deze week weer een beetje bijgewerkt... kan ik volgende week weer opnieuw beginnen... Maar gelukkig hoef ik volgende week niet al te veel naar school

Jnusch

Dankje :P
Mja, ik heb gister iig 1200 woorden ofzo geschreven, maar ik heb echt 4 dagen niks gedaan ofzo, en daarvoor ook maar 1 dag meer dan 1600 woorden. Vandaag tot nu toe 500 :)

En inderdaad @ Epidi, daar heb ik ook last van. Omdat mijn achterstand zo groot is, heb ik niet zoveel zin om 'm bij te werken :P
En dit weekend weinig tijd

Lianne

ik moet vandaag 4000 woorden van mezelf. en ik heb geen inspiratie :(

Remus457

ik ga het denk ik niet halen. 8 dagen schrijfloos ::)
eerste paar dagen ook niks gedaan. en ik loop meer dan 20.000 woorden achter

Jnusch

Ben bang dat je dat niet gaat halen inderdaad :P Maar het is ook niet zo leuk als je zoveel moet inhalen...

Ik ga nu weer wat schrijven, hopelijk kan ik vandaag iets van 3000 woorden doen en dan morgen nog 3000 en dan even proberen zo'n beetje bij te blijven...

TheCharmedOne

Ik heb op de trein geschreven vandaag maar ik weet niet of dat genoeg is,,
Schrijven gaat altijd trager dus,,

Lianne

ik loop 1000 woorden achter op mijn schema. maar ik ben wel over de helft :D