Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

Citaat van: jnusch op 24 november 2009, 15:58:46
Awww, wat zielig :P Was het wel moeilijk en ontroerend om te schrijven? :D
Nee eigenlijk niet :-[

Lianne

pffk ik heb zo'n moeite met een gebeurtenis schrijven. ik kan alleen situaties en gedachten goed :(

Erwipro

Haha, ik kan niks goed. Gebeurtenissen zijn saai, gesprekken zijn kort, gedachten zijn chaotisch en ik leid mezelf heel snel af. :P

Jnusch

Ik ben goed in beschrijvingen (kinda) alleen heb ik meestal geen zin om daar veel tijd aan te besteden, omdat ik dat zelf nooit fijn vind om te lezen :P Gesprekken ben ik slecht in, dus die vermijd ik meestal.

Lianne

volgens mij vindt iedereen gesprekken best moeilijk.. bij mij gaat het deze nano steeds beter :)

Jnusch

Ik gooi er altijd gewoon heel veel tekst tussendoor, en dan zijn ze wel oké volgens mij :P Ik ben goed in het omzeilen van stomme gesprekken XD

Jnusch

Lianne

ik denk dat ik ook maar weer even ga bij-posten :P

Jnusch

Mijn posts zijn wel een beetje lang, maar het is best lastig om goeie stukken te hebben zonder dat het raar afgekapt wordt :P

Jnusch

Ik heb nu trouwens ook eindelijk een plot :D
En ik ga nu veel schrijven :o
Hopelijk haal ik 4000 vanavond... :-\

Erwipro

Ik heb een verhaallijn, niet echt een plot of een doel ofzo. XD
Ik dacht ook te kunnen schatten hoeveel woorden ik nodig had per stukje lijn, maar ik kwam iets ruimer uit, wat wel positief was omdat ik anders maar tot 40000 zou komen, en nu kan ik mss wel tot 45000 komen voordat ik niks meer weet. XD

Jnusch

Haha :P Nouja, met plot bedoel ik dus ook verhaallijn. Nu kan ik eindelijk ergens naar toe schrijven :D Al ben ik wel bang dat ik de 50000 hiermee nog niet haal :o

Lianne

ik had ook zitten plannen bij hoeveel woorden ik wat ging doen, maar ik ga steeds over dat lemiet heen, maar dat is niet bepaald erg :P

Lianne

owh, en wat vinden jullie van mijn nieuwe ava? ^-^

Erwipro

Haha duh, ik had je al gefeliciteerd. Al heel vaak XD
Maar cool hoor ^-^