Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

Lianne

argh gisteren te ziek om iets te doen, vandaag ook niet naar school enzo en ik lig 2000 woorden achter op mn schema :(

Jnusch

Ik ga nu maar eens verder met schrijven :D (overtypen that is).
Iemand nog zin in een wordwar nu/vanavond?

Jnusch

En Lianne, je bent vast wel snel weer beter, en je schreef toch elke dag wat meer? Dus je gaat het echt wel halen (als iemand het haalt ben jij het wel hoor :P) :)

Lianne

:D
mja. ik zie wel. Ik heb me net iig over de 10.000 heen gesleept :P

Jnusch

Jnusch

Jnusch

Citaat van: jnusch op  5 november 2009, 21:21:34
Bah zeg, ik heb er elke keer als ik inlog op Nanosite last van dat hij mijn wachtwoord niet accepteert :(
Omg, hoe dom kun je zijn? For some reason heb ik mijn e-mail als username ingevoerd, en dat 'ie dat dan onthoud, maar dat is mijn username dus obviously niet. En daar kom ik nu eindelijk een keer achter -_-'

Jnusch

Woe, eerste stukje van Erick's nano gelezen, leuk :D
Ik dacht trouwens wel meteen dat Sashi een meisje was :P
Ennn... Frederik doet me echt aan The Collector denken, wat niet zo heel positief is voor hem XD

Erwipro

Ghehe. Dankje :D Maar mijn verhaal is best wel saai tot nu toe. Het begin was wel even leuk om te typen ofzo, maar ik ga nu wat meer personages nodig hebben denk ik.

Wat trouwens ook grappig is, ik begon vorige NaNo ook al met een brief. En in beide gevallen heb ik die gewoon verder niet meer significant gebruikt XD

En@Sashi, ach. :P

*kent The Collector niet* Ligt het aan zijn naam of aan hem zelf? :P

Jnusch

Zijn naam :P
En lol @ brief.

Ik moet echt nog veel typen vanavond ofzo XD

Erwipro

Ik straks in de trein. Schrijven :P Volgens mij kan ik wel 1000 woorden in een uur halen. Schrijven gaat zoooo langzaam. XD

Jnusch

Mja :P Best wel, maar ik haal schrijvend alsnog wel iets van 1200 woorden in 3 kwartier ofzo

Erwipro

Oh. XD En ze zeggen dat ik snel schrijf. Dus mss kan ik dat ook. Ik kan me nog wel herinneren dat ik ook een keer ging schrijven in de trein en toen ik dacht dat ik heel veel had was ik gestopt maar toen was het nog maar 700 zegmaar. :P

Jnusch

Nouja, ik ging 's avonds in bed schrijven, en toen had ik 4 a4tjes (a 300 woorden ofzo, rekende ik) in 3 kwartier volgens mij :D
En nu ga ik maar eens verder schrijven weer :P

jakarw

Oh @Erwipro:
Ik heb je verhaal niet gelezen,
maar als je ooit een sequel gaat schrijven dan moet je hem noemen:

"... And more."

:D