NaNo verhalen reactie topic 2009

Gestart door Germelia, 9 augustus 2009, 11:56:23

Vorige topic - Volgende topic

jakarw

ik heb er 690 in een half uur gedaan zie ik nu ;D

Jnusch

Ik had er net 504 :)
En ik wil nog een War doen, ik moet ook eens winnen XD

Jnusch

Nu trouwens iets van 1700 woorden dus weer, want opnieuw begonnen (met ander verhaal)

jakarw

Jnusch

Ik opeens nog maar 1780 getypt, terwijl ik net toch echt meer telde. Denk dat het stukje wat weg moest toch groter was dan ik dacht XD

TheCharmedOne

Waarom ben je van verhaal veranderd?
Ik zit trouwens ook nog maar aan 3861 woorden :S
Ik kon 1 en 2 november niet schrijven omdat ik op vakantie was,,

Jnusch

Omdat oorspronkelijke verhaal 'm niet ging worden :)

Germelia

Doe je mee wordwar over 5 minuten dan? :)

TheCharmedOne

Hm, ik vind mijn verhaal ook op niks trekken maar anders ga ik het zeker niet halen :P

jakarw

Simile

Jeetje, Germelia, wat ga jij hard zeg! leuk om te lezen ook trouwens O0.

Jnusch

Ik moet toegeven dat ik nog steeds niet ben begonnen te lezen in welk verhaal dan ook :-[

TheCharmedOne

Nee, dat doe ik ook niet als ik zelf aan het schrijven ben,,
Anders verwerk ik dat verhaal in mijn verhaal en dat wil ik ook niet :P

Simile

ik schrijf dan ook niet mee. ik heb er echt geen tijd voor, en vind het eerlijk gezegd niet nodig om er tijd voor te maken. Maar mss doe ik er wel één in december ofzo, dan ben ik toch 6 weken vrij... en ja, ik weet dat het officieel in november moet, omdat dat de rotste maand van het jaar is om zoiets te doen, maar dat gaat niet lukken voor mij.

Germelia

Yay @ positieve reacties :D Af en toe heb ik namelijk echt het idee dat het crap is :P Lianne gaat trouwens bijna net zo hard, zou me niks verbazen als die ondertussen de 10000 ook heeft gehaald.
Overigens, ik lees die van jakar ook en dat is iig heel leuk gedaan. Cool ook met die quotes.