Discussietopic - Wie aanbidt Lupercus niet?

Gestart door redeast, 14 februari 2025, 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

thelight288

Ohja je hebt gelijk ik fannie en Ingrid maakt negen

Castiel.

Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Castiel.

Citaat van: igneel op 22 februari 2025, 22:56:16Castiel, welke informatie denk jij dat er verloren is gegaan? Er is gewoon een goedjes-groepsapp waar gisteren alles is gedeeld, dus er zijn naast mij nog twee anderen die alle informatie hebben die Ingrid had.

Het meest logische is dat Fannie slecht is, anders zouden er maar drie slechten in het spel zitten, en dat is natuurlijk te weinig. Gisteren heb ik expres mijn stem zo lang mogelijk op Castiel gehouden om de wolven een kans te geven op een mogelijke kaap. Als ze dat hadden gedaan, had slecht sowieso gewonnen. Dus waarom is dat niet gebeurd? Omdat Castiel ook slecht is en het de slechten dus geen winst opleverde.

Lol wat een extreme bullshit is dit. Een "goedjes app" met wie dan? Als er al een zienende kracht is heeft die nacht 1 niemand gezien vanwege de variant. Vervolgens heeft diegene nacht 2 mij dus "gezien" met de Illusie actief (ik denk nog steeds dat het een frame van slecht is) en nacht 3 nog 1 iemand. Maar toen was Ingrid al dood. Dus met wie zal zat zij in een goedjes app? Die app kan onmogelijk op basis van rolinfo zijn.

Daarnaast, hoe had slecht het moeten kapen? Ik heb met de meeste goedjes gesproken en die hadden ook wel door dat ze op Fannie moesten blijven staan. Kapen kon niet zolang Thelight op Fannie stond en zou veel te veel opvallen.

Williambz

Ik heb met wat anderen voor verraad gekozen, omdat wij hoopten dat dit voor verraad in het wolventeam zou zorgen. Dit hebben we gedaan met dezelfde gedachte achter het eerste ritueel. Dat ritueel klonk goed maar pakte verkeerd uit en we hoopten dat dit ritueel (wat slecht klonk) goed uit zou pakken.

Citaat van: Castiel. op 23 februari 2025, 14:24:10Lol wat een extreme bullshit is dit. Een "goedjes app" met wie dan? Als er al een zienende kracht is heeft die nacht 1 niemand gezien vanwege de variant. Vervolgens heeft diegene nacht 2 mij dus "gezien" met de Illusie actief (ik denk nog steeds dat het een frame van slecht is) en nacht 3 nog 1 iemand. Maar toen was Ingrid al dood. Dus met wie zal zat zij in een goedjes app? Die app kan onmogelijk op basis van rolinfo zijn.

Daarnaast, hoe had slecht het moeten kapen? Ik heb met de meeste goedjes gesproken en die hadden ook wel door dat ze op Fannie moesten blijven staan. Kapen kon niet zolang Thelight op Fannie stond en zou veel te veel opvallen.

Het eerste ritueel zorgde voor een 50% kans van slagen, dus je gaat te kort door de bocht dat de ziener niks kon zien. Een goedjesapp kan dus prima, want Ingrid was ook zielsverwant, dus dan zou de zvw daar al in zitten

Kapen gaat altijd op het laatste moment en daarvoor wisselden ingrid en ik al, dus ik denk dat daarom het plan van kapen misschien werd overgeslagen.

thelight288

Het was letterlijk een Yeti ritueel die vgm sws buiten was dus zo slecht was dat niet. Brand was wel ongeveer wat ik verwachte. Nu voel verraad wel mee maar ik zou niet perse omgekeerd willen rekenen

thelight288

Ik denk wel dat castiel of William slecht is, maar ik weet niet zeker wie dat iedereen op cas gaat inclusief kddirval en Wendy die ik denk een van de 2 nog n slechtje is

kddirval

Citaat van: thelight288 op 23 februari 2025, 18:54:53Ik denk wel dat castiel of William slecht is, maar ik weet niet zeker wie dat iedereen op cas gaat inclusief kddirval en Wendy die ik denk een van de 2 nog n slechtje is

Waarom ik?

thelight288

Jullie blijven voor mij over. Ik weet dat ik ook niet bewezen ben maar dit is vanuit mijn perspectief

Falsifica

Ik heb William gestemd.

Onze 'zienende rol' die dit tegen alle spelers heeft verteld volgens mij.
Speldag 1 niks gezien, want 50% kans.
Speldag 2 castiel 'gezien'
Speldag 3 fannie willen bekijken, maar die was dood door een lynch waar hij achter stond.

Maakt een neutraaltjes app waarin hij geen enkele neutraal bekijkt.
Maakt een goedjes app waarin hij geen enkel 'goedje' bekijkt.

Zegt op het idee van een conversiewolf dat ie vergeten was dat die rol bestond.
Zegt dat ie nooit een neutraal zou bekijken.

Zegt dat de stemming al unaniem op Castiel is.

Ik geloof je niet.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

thelight288

@kddirval als je echt wb bent waarom twijfel je dan niet aan castiel als dat een illusie kon zijn?

kddirval

Citaat van: thelight288 op 23 februari 2025, 19:38:11@kddirval als je echt wb bent waarom twijfel je dan niet aan castiel als dat een illusie kon zijn?

Ik ben toch al heel de tijd aan het zeggen dat ik castiel niet vertrouw??

thelight288

Ja maar je bevestigd wel dat t visioen geïllusioneerd kan zijn

Castiel.

Nee, dat bedoelt Thelight niet. Hij vindt het gek dat jij "WEET" dat er een Illusiewolf is aangezien jij zelf als Wb dat opgevraagd zou hebben. Maar ondertussen blind een visioen vertrouwd. Dat is waanzin.

Daarnaast mensen, gaan we dit nu serieus nog weggeven? Ik ging ervan uit dat dit nog goed ging komen maar zie nu dat het wel snel mijn kant op valt... Echt wtf  >:(  >:(

kddirval

Castiel.

Citaat van: kddirval op 23 februari 2025, 20:12:59ik snap er niks meer van

Ja makkelijke kaart om nog even te spelen. Je weet dat wat ik zeg hout snijdt. Als jij daadwerkelijk Wijze Burger bent zoals je beweerd, en je hebt illusiewolf opgevraagd zoals jij beweerd. Dan zou je nu toch vraagtekens bij het visioen moeten zetten? Maar jij neemt het visioen als pure waarheid aan momenteel. Dat slaat werkelijk nergens op.

Het is gewoon overduidelijk dat je had verwacht dat ik verhuld dood zou gaan en je zo als slechtje een goede geloofwaardige claim kon faken. Wijze Burger claim dus. En dat heeft ze niet zelf bedacht, want nog onervaren. Dus dat is William geweest. Het is overduidelijk mensen, comon!