Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic - Wie aanbidt Lupercus niet?

Gestart door redeast, 14 februari 2025, 21:33:48

Vorige topic - Volgende topic

Castiel.

Citaat van: igneel op 21 februari 2025, 06:13:49
Citaat van: Castiel. op 20 februari 2025, 20:58:04Ok mensen het lijkt me nu wel overduidelijk dat slecht me er in probeerde te luizen toch? Verhulling is actief en ik werd erop gegooid als gezien als slecht. Wie heeft jou verteld dat ik gezien was als slecht Ingrid?

Mijn conclusie is dat er sowieso 1 ervaren speler in het slechtjesteam moet zitten. Want, met alle respect, ik zie relatief nieuwe spelers zo'n play niet zo snel doen. Ik moet even goed nadenken hoe de vork in de steel zit, want ik dacht eigenlijk dat Robin degene was die we moesten hebben.
Wie zegt dat de verhulling perse voor jou was. zo verhulling moet je relatief vroeg in sturen dus voor je weet wie de lynch zou kunne worden. En we hadden laatst een spel waar twee keer een wolf verhuld was bij de lynch dus ik zie dit niet als reden om direcht me stem te veranderen.

Wat ik interessanter vin is waar om Fannie niet gedeelt heb dat ze IH was.

Tuurlijk was de verhulling voor mij. Ze verhullen met een reden he... Als je dan dag erna iemand als slecht op Dt benoemd dan is 1 + 1 nog altijd gewoon 2.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Falsifica

Ik twijfel enorm. Een verhulde dag. En de houding van Castiel tegenover mij gedurende het spel.

En dan Fannie die IH niet verteld nadat dit openbaar gevraagd wordt.

Ik stem voor Fannie.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow

fannieklm

De reden dat ik ih niet gemeld heb?
Omdat ik in het ziekenhuis lag om geopereerd te worden. En ik pas na de beul actie überhaupt die oproep heb gezien.

Die operatie geb ik netjes gemeld hier in het dt. Robin heeft mij aangesproken, maar privé niks gevraagd...

Ik blijf bij mijn analyse van woensdag.
Igneel en Ingrid (aangevuld met wendy)

Doe ermee wat je niet laten kunt.

Castiel.

Het is nu wel duidelijk dat dit niet is opgezet door een onervaren nieuwe speler. Aangezien ik vrij zeker ben dat het niet Thelight is en Fals 99% zeker neutraal is. Ligt die bal hoogstwaarschijnlijk bij William. Ik heb opzettelijk even afgewacht hoe hij zich zou opstellen maar alle puzzelstukjes passen in elkaar nu.

Hij was continu naar mij van vertrouwen en opeens is dat volledig verdwenen en dat komt omdat hij degene is die mij erin probeert te luizen.

Ik zat er volledig naast met Robin en wil hier ook niet al mijn geld op zetten maar denk wel dat dit het is. Daarnaast weet ik voor 99% zeker dat Fannie slecht is, en dan is een lynch op haar nu slimmer want we gaan van deze lynch geen info krijgen door de verhulling.

Ik wil hier nog even aan toevoegen dat slecht vrij zeker in hun eindspel zit. Het is dus als goed vrij belangrijk dat we eensgezind stemmen en dus voor Fannieklm gaan.

thelight288

@.WnDy ik ben nog heel benieuwd wat jou reden is om op mij te stemmen? Want die heb ik niet gezien

kddirval

Luister, ik weet bijna zeker dat Castiel slecht is. Hij probeert mij te hard te overtuigen van dingen, en dat vertrouw ik niet. Maar op dit moment is Fannie gevaarlijker voor ons. Als we haar nu niet wegstemmen, kan dat ons later problemen geven. Dus eerst stemmen we op Fnnie. En de volgende lynch? Dan pakken we best Castiel, want ik weet bijna zeker dat hij niet te vertrouwen is...

kddirval

Ik denk als je goed bent je verteld dat je IH bent en als slechtje niet dit heeft fannie niet gedaan dus daarom verdenk ik der. Daarom ook mijn stem op haar. Ook denk ik dat castiel illusiewolf is en vindt alle andere slechte rollen gevaarlijker om er in te houden dan een illusiewolf...

Williambz

Oke ik denk dat castiel slecht is en nu stemmen ook alle slechtjes fannie, dus ben geneigd te denken dat fannie goed is OF dat fannie als slechtje wordt opgeofferd, want falsifica is grafrover en moet nog slecht worden. Wel lullig voor fannie dan.

Ik ga nu mee op fannie, want kan de rest niet overtuigen. Laten we hopen dat het ritueel wat doet.

thelight288

Verraad is gelukkig niet zo erg maar denk dat slecht hoopte van wel, aangezien fannie dit koos. Er is dus Zvw ik gok dat dit Ingrid mogelijk was ik hoop dat iig nog 1 of 2 van leven

thelight288

Dat spel idd gewoon doorgaat denk ik wel dat fannie iig slecht was

thelight288

Oh aangezien nacht 3 nu toch voorbij is ik ben goed niet neutraal, Robin en fals wisten dit al aan begin van vorige speldag en William redelijk laat vorige speeldag

Castiel.

Ja het is nu niet moeilijk meer. We weten nu zeker dat Fals niet slecht is of heeft gekozen, anders zou t voorbij zijn. We weten ook dat Fannie slecht was, anders zou t voorbij zijn.

Dan is het dus een no brainer om te stellen dat slecht vorige speeldag in hun eindspel zaten en de verhulling wilde gebruiken om een goedje te lynchen en vervolgens naar Ingrid wilden wijzen. Nu dat niet meer kon hebben ze haar geluncht zodat de info zou sterven met haar.

igneel

Castiel, welke informatie denk jij dat er verloren is gegaan? Er is gewoon een goedjes-groepsapp waar gisteren alles is gedeeld, dus er zijn naast mij nog twee anderen die alle informatie hebben die Ingrid had.

Het meest logische is dat Fannie slecht is, anders zouden er maar drie slechten in het spel zitten, en dat is natuurlijk te weinig. Gisteren heb ik expres mijn stem zo lang mogelijk op Castiel gehouden om de wolven een kans te geven op een mogelijke kaap. Als ze dat hadden gedaan, had slecht sowieso gewonnen. Dus waarom is dat niet gebeurd? Omdat Castiel ook slecht is en het de slechten dus geen winst opleverde.

thelight288

Ben nu oprecht ook benieuwd welk ritueel iedereen gestemd heeft dit keer. Ik op bescherming en vgm Robin ook

Falsifica

Robin was dood voordat de nacht viel. Zijn stem telde denk ik niet.

Ik heb afweer gekozen.

Ik ben ook benieuwd naar wat de rest gedaan had.
"You can always trust a dishonest man, to be dishonest. It is the honest man you should not trust, for you never know when he would be dishonest."
- Captain Jack Sparrow