Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Wolvendiscussie] Waar ben jij aan het bijten vandaag?

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 21:11:16

Vorige topic - Volgende topic

Angelique

Het lijkt erop dat er een aantal goedjes bewezen worden nu, denk dat het zaak is om er misschien eentje te gaan lunchen van het rijtje.

fannieklm

lijkt mij een goed idee!

wie hebben we nog?
Circle
Mala
William
DF
Berber
BW
Perry

Mis ik er dan nog 1?

Inuzuki

We zijn nog met 12 waarvan 4 slecht dus als het is nog 8 toch? Infotopic is niet bijgewerkt dus dat is even lastig, je mist nos denk ik?

Ik merk wel dat degenen die in het DT praten nu gewoon sneller eruit gepakt worden. Ik word vooral niet verdacht omdat ik niet praat en daar voel ik me schuldig om want dat is ook niet hoe ik het zou willen overleven. Ik had me echt op dit weekend verkeken maar ik ben in elk geval vanaf morgen van plan meer op de voorgrond te treden met alle mogelijke risicos die erbij kunnen komen. Maar ik denk dat het het spel wel leuker maakt, we worden gewoon alle 4 nu in een post genoemd waar we zijn :P

Daarnaast ben ik nu in Maleisie en die is wel interessant! Ik mag voor 300 euro (en volgens mij heb ik die nog) een board met een medespeler die ik ben tegengekomen of tegenkom kopen. Ik zit eraan te denken om dit te doen en dan met Berrie om die vertrouwensband hopelijk iets meer op te bouwen. Daar mag ik later ook nog meer spelers aan toevoegen als ik ze tegenkom. Het zou wel kunnen dat ik Berrie eerst moet meeten ergens om dit te kunnen doen (dit ben ik nu met adriaan aan het checken). Wat denken jullie daarvan? Wie had er met berrie van rol geruild? DF? Misschien die op de lunch?

Angelique

Wist jij dat Perry sjamaan was? Of is dit echt dik pech hebben?

Inuzuki

Ik wist van niks, als hij al wist dat wij de wolven waren kon hij ons natuurlijk ook geen berichtje sturen. Een sjamaan in een niet-netwerk spel is altijd een heel trieste rol vind ik.

Maar dit bewijst nos, mala & berrie en DF staan ook voor elkaar in? Dat wordt toch best lastig en een van hen moet wel echt op de lunch. Mala is te voor de hand liggend denk ik. Nos zou heel gunstig zijn omdat hij niet kan huidenwisselen deze nacht? Of is dat daardoor ook weer te voor de hand liggend?  XD Ik zou mss DF doen

Angelique

Die laatste klinkt goed. Ligt ook het minst voor de hand denk ik

fannieklm

Nee, dit is enorm dikke pech...

En idd ik miste nos....

Als het nodig is gooi mij vooral onder de bus he....
Ik heb liever dat jullie winnen, dan die drogredeneringen....

Inuzuki

Ik zal idd ook maar mee gaan, maar daarmee graaf ik ook direct mn eigen graf. Als fannie sterft als conversiewolf dan is het duidelijk dat er in het andere rijtje ook nog 1 zit. Dan kan ik nog een wateractie doen om een beetje verwarring te zaaien, maar ik heb zo mn twijfels of dat ook maar een beetje helpt  XD Dan zou eigenlijk deze nacht echt nos dood moeten, dat was de enige die verder in het land was geweest waar een slechtje ketter kon worden. Dus hij zal dat wel bedenken  :P

Inuzuki

Ik heb trouwens besloten geen prive board te kopen. Je mag onderweg iedereen die je tegenkomt toevoegen en als ik meer bewezen goedjes tegenkom is er geen verklaring waarom ik ze niet toe zou voegen. Ik ben ergens bang dat ik ze dan alleen maar samen breng.. Of ziet iemand er wel meer toegevoegde waarde in?

Inuzuki

Sorry fannie, ik heb hem ook maar een beetje vroeg gezet, maar ik denk niet dat we er onderuit gaan komen.. Ik ben hier na deze dag toch ook klaar en denk dat we in een fase met zo veel bewezen goedjes allemaal maar gewoon snel moeten volgen op elkaar  :(
Williambz
Katz
Inuzuki
Rampposi
Dragonfly

Hiervan leven alleen william, df en ik nog. Misschien als we nos lunchen en die kan dus niet zeggen dat je in het slechtjesland een actie had waar ik ketter werd, dat DF en/of william nog even verdacht gaan worden. Het zou mooi zijn als we het nog 1 dagje kunnen rekken dan en ik daarna pas ga. Maar dan moeten william en DF in leven blijven en Nos niet doorverteld hebben dat ik ketter kon worden. Als dit niet zo uitpakt dan ga ik morgen  ;D
Het positieve van dat ze erachter komen dat er twee conversie wolven waren: de bewezen goedjes kunnen nog wel ter discussie worden gesteld! Vooral voor Angelique en Niels waarschijnlijk: blijf dat vooral doen  (A)

fannieklm

snik....  :"(

Maar ik blijf "vechten", alles lekker weerleggen en zielig doen  (6)

yasu

ik zie voor het eerst nu weer het forum.. sneue bedoeling.. dit gaat een lastige worden ben ik bang... teveel goedjes lijken toch al een link met elkaar te hebben, waar ik ook nu pas weet van krijg.
En sorry fannie xD ik dacht als ik nu op berrie blijf hammeren, dan gaat het alsnog fout..

Nostalgia moet of nu lunch zijn.. of 2 dagen wachten..
Als ze zien dat fannie Conversiewolf is hebben we wel weer een kans om mensen op berrie te krijgen..
Bloodwolf is ook erg stil dus ik hoop daar ook wat achteraan te gaan wanneer het kan..

Mijn voorkeus is dus nos lunch.. al ben ik enorm bang dat in de goedjes alsnog een extra bengel zit ofso.. of een bengel land.. en dan zijn we wel de klos, dan gaan we te ver achter op schema lopen.. dus we kunnen ook kiezen om juist expres nos niet te doen, omdat iedereen zal verwachten dat nos lunch zal zijn.. en dan juist gaan voor mala/df/william

Inuzuki

Alleen als nos de nacht overleefd ben ik er morgen sowieso aan door de lijstjes. Maar ik ga dit spel toch niet winnen, dus pak hetgeen wat voor jullie overlevingskansen het meest gunstige is  :P

yasu

en met nos wel dood overleef je het wel mogelijk? want dan kunnen we het wel gewoon proberen natuurlijk

Inuzuki

Ik ben ketter geworden in dat land waar nos ook is geweest. Dus ik kan iig bewijzen dat ik geen conversiewolf ben en tot gisteren was nos iig de enige die dat kan weten. Maar geen idee of er vandaag nog iemand in dat land was.. en m'n wateractie wordt ook triest natuurlijk   ;D
Dus ook dan, geen idee of ik dat dan overleef  ;D