Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

NaNo 2017

Gestart door Kaasje, 1 november 2017, 11:59:34

Vorige topic - Volgende topic

crushergirl

I have given up. Ik heb veel te veel toetsen en ik wil heel graag goede cijfers halen (lukt aardig, al twee 10en binnen) en heb dus compleet geen tijd... Zucht...
interpunctie is voor mensen met teveel tijd

Skeilah

Jammer :(

Maar nog steeds te begrijpen. Zelfs ik moet nu even moed vinden om te schrijven xD Man dit is zwaar. Kom op Silke! -zelfspeech-

Kaasje

Balen, opgevers, maar troost je, volgend jaar weer een kans!
Citaat van: Skeilah op  8 november 2017, 08:45:56
Maar nog steeds te begrijpen. Zelfs ik moet nu even moed vinden om te schrijven xD Man dit is zwaar. Kom op Silke! -zelfspeech-
Zegt degene die elke dag al een groen vierkantje op de kalender heeft staan als ik nog niet eens uit bed gekropen ben :P jij gaat het gewoon halen!
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Skeilah

Citaat van: Kaasje op  8 november 2017, 11:12:21
Balen, opgevers, maar troost je, volgend jaar weer een kans!Zegt degene die elke dag al een groen vierkantje op de kalender heeft staan als ik nog niet eens uit bed gekropen ben :P jij gaat het gewoon halen!

Omdat ik al heel vroeg opsta om te schrijven :P Maar vandaag had ik zoiets van "nee, ik blijf nog in bed liggen".
De reden dat ik zo vroeg al schrijf is omdat ik anders de hele tijd ga denken "ach doe ik straks wel", en vervolgens komt er niks van. XD

Ik heb mezelf voor vandaag ook weer zo ver gekregen, had het echt een paar minuten geüpdatet toen jij hier schreef hahahahaah :P
Maar ja, ik hoop dat ik deze methode een hele maand volhoud. En het helpt ook wel dat als ik kijk, dat ik niet de enige groene ben :P

Erwipro

Twee dagen te laat de 10k-grens gehaald. Feestje?

Skeilah

Ik kreeg gisterenavond een mail van Nano en daar stond in:

Citeer"Je bent op dat punt beland waar de nieuwigheid er een beetje af is. Je verhaal lijkt net dat stukje minder interessant en geweldig dan toen je er pas aan begon. Die eerste golf van enthousiasme en energie begint weg te ebben en al het eten dat je op voorhand had klaargezet in oktober begint ook zo'n beetje afgezaagd te worden.  Het spijt me het je mede te moeten delen, maar dit is vrij normaal voor de tweede week. "

En ik was zo van: Oke ik ben niet de enige met dit probleem, fijn XD

Erwipro

The Terrifying Monster called Week Two. :P

RickTorreman

Citaat van: Erwipro op  8 november 2017, 21:22:35
Ik moet nog beginnen.

Daarom ga ik wss 40k woorden schrijven, i.p.v. 50k..

Mijn excuses.
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Roggie

Citaat van: Erwipro op  9 november 2017, 09:40:56
The Terrifying Monster called Week Two. :P
Week Twee is een complete depressie. In principe haal ik iedere dag m'n target, alleen wel pas rond 1:30 's nachts :")
Joe.

Kaasje

Pff, inderdaad, normaal niet zo'n last van maar nu gaat het wat moeizamer. Heb echt geen idee waar mijn verhaal nu heen moet gaan. Ik dacht dat week drie de ergste was, trouwens?
Citaat van: Erwipro op  8 november 2017, 21:22:35
Altijd feestje!
DIES IRAE DIES ILLA

Skeilah

Bij mij is het nu zo dat ik zoveel plots aan het maken ben dat ik het zelf amper nog kan volgen XD en ik ben moe.

Kaasje

Skeilah, wat maak je me nu!? Ik ben net uit bed en je vakje is nog bloedrood :o
DIES IRAE DIES ILLA

Skeilah

Citaat van: Kaasje op 12 november 2017, 11:13:38
Skeilah, wat maak je me nu!? Ik ben net uit bed en je vakje is nog bloedrood :o

Ja, erg he xD Het wordt steeds later en later :( Ik moet me herpakkennn.

Kaasje

Citaat van: Skeilah op 12 november 2017, 13:14:02
Ja, erg he xD Het wordt steeds later en later :( Ik moet me herpakkennn.
Nou ja, je hebt inmiddels weer bijgewerkt, dus niks aan de hand :P Ik ga het vandaag niet redden denk ik, veel te druk. Maar goed, heb in ieder geval iets geschreven.
DIES IRAE DIES ILLA

Skeilah

Citaat van: Kaasje op 12 november 2017, 13:30:28
Nou ja, je hebt inmiddels weer bijgewerkt, dus niks aan de hand :P Ik ga het vandaag niet redden denk ik, veel te druk. Maar goed, heb in ieder geval iets geschreven.

Jij loopt al een hele tijd voor mij op, dus als je een keer wat minder schrijft is de schade niet zo groot :P