Uitgeven/inzenden iets

Gestart door Amilmarith, 23 november 2008, 16:34:53

Vorige topic - Volgende topic

Lianne

Mathidinkske

Hoeveel pagina's (A4 of gewone boekbladzijden) telt zo'n roman van 40.000 - 50.000 woorden eigenlijk? :P

Amilmarith

Ik zit nu op ongeveer 30.000 woorden in mijn geheel. Letterype 10, 40 pagina's :P

Reken maar uit.

Germelia

Ik had vorig jaar tussen de 80 en de 90 A4 in word. Lettertype 12 denk ik. Maar ik was wel scheutig met witregels hoor.

Amilmarith

Witregels heb ik ook vrij veel. En na het einde van het hoofdstuk op nieuwe pagina natuurlijk.

Germelia

Ik heb trouwens een link ofzo gekregen om het boek gratis te latne drukken en beozorgen, maar dat was nog voor vorig jaar. Als ik opschiet kan ik mijn Nano van dit jaar daarvoor gebruiken  (A) Die is veel interessanter. Maar dan moet ik wel doorschrijven, ik heb nu nog bijna niks...

Amilmarith

Dat is wel gaaf :).
Haha tsja.. hup .. :P
Ik ga ook weer aan het werk

Erwipro

Ik heb ook superveel witregels. Maar kijk eens in Harry Potter. Rowling slaat elke keer een regel over als twee mensen met elkaar aan het praten zijn. Ik doe alleen maar een enter. :P
Ik heb 31200 woorden op 51,5 blz. dus 50000 woorden wordt ongeveer 82,5 blz. dus ik denk dat ik op 85 uitkom :P

Jnusch

Ik doe helemaal niet veel witregels (vind ik) want dat is irritant :P. En ik heb geen idee hoe het vergeleken met jullie is, want die lees ik (nog niet, natuurlijk) niet :D

Amilmarith

Ik vind het juist vervelend als mensen achter elkaar doorschrijven.
Vind het mooier en ook overzichtelijker als er af en toe een enter tussen zit en een wit regel als het ergens anders overgaat.

Vooral bij dialogen is een enter heel fijn :P

Lianne

ik zit op 50, 42.033 woorden en weinig witte regels