Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

mmorpg's

Gestart door Robin Kuipers, 9 december 2006, 09:14:27

Vorige topic - Volgende topic

Daeron

ik ben net begonnen met runescape en het is best wel leuk,

Xindar

NEE! Waar moet het heen met deze wereld... Cor sta me bij. :(

Jowelle

Ik deed ook Tibia  :-[

paithan

ja? leuk ...welke wereld?

Joshua

Ik speel Planescape: Torment.

Oh wacht, dat is geen MMORPG. Het is wel een spel dat iedereen eigenlijk gewoon zou moeten spelen, zodat ze er eens aan worden herinnerd wat een echte RPG nou inhoud (en anders speel je maar Baldur's Gate, of Neverwinter Nights... Maar Torment is leuker. Veel leuker).

Ik heb persoonlijk een beetje een hekel aan MMORPG's, vooral vanwege mijn runescape en WoW ervaringen. Monsters in elkaar meppen zodat je een betere knuppel krijgt zodat je nog meer monsters in elkaar kan meppen... is niet aan mij besteed.

...

En volgens mij klink ik nu als een ouwe zeur...

Ralmuski

Oeh, Torment ruleert! Maar het is inderdaad geen mmorpg. Hij al ouder, maar echt een vet verhaal. Planescapen is sowieso cool.

Maar ik vind het bij Guild Wars wel meevallen hoor. Heel gebalanceerd allemaal.

ugluk

Ik heb er een paar gespeeld:
Lotro;
Runescape (SURE!);
Travian;
Tribal wars;
WoW (1 dag, was level 15 ;))

Wacht nu op wat ik WoTo noem: Wheel of Time Online ;)
The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

Germelia

Oh komt dat er echt? O.O

ugluk

The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

Germelia

Ik ruik nog een excuus een nieuwe pc aan te schaffen...

Linqy

WoT the game, hihi, dat klinkt best vet!

Nog meer reden om die boeken aan te gaan schaffen! :O

Ralmuski

Ik heb even wat oude topics over mmorpg's bij elkaar gestopt.

En de Guild Wars 2 trailer is cool. Duurt nog wel even voor hij uitkomt helaas...

Meister

Ik heb heel veel WoW gespeeld in de periode dat ik niet veel anders kon dan achter een pc hangen. Maar eik zijn mmorpg's stom aangezien je er altijd te veel tijd in moet steken dus niet meer voor mij ...

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Rain

Ik heb een hele tijd Ragnarok Online gespeeld, vind het nog steeds een cool spel. Vooral op private servers gespeeld welliswaar, maar ik speelde ook met mijn vrienden. En dat maakt een mmorpg ook erg leuk! ;)

Later ben ik met WoW begonnen, en dat speel ik nog steeds, ook met vrienden overigens. Maar dan niet op een private server..

Cyrone

Ik speelde heel vroeger nog Tibia, maar dat is echt stom veranderd, die retrographics waren zo vet!