Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Lianne

ik heb het gelezen :D
maar niemand leest mijne :(

Germelia

*durft het hare niet eens te plaatsen* <.<

Lianne

Germelia

Lianne

Germelia

Wow, Lianne, jouw verhaal begint echt heel dramatisch, middenin de actie! Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren!

Lianne

Naantje

My god... What did I do? Signed up!

Een dag te laat, en ik zal het wel nooit halen, maar ik zit nu aan 1150 woorden (Mooi he, zo'n rond getal? En ik heb het er niet eens voor gedaan!) en heb er best veel plezier mee. Geen plot, geen fictie, wel fun.

Germelia

En daar gaat het uiteindelijk om! Wel heel cool Naan :D Succes!

*probeert zichzelf weer uit het slop te werken en denkt na over hoofdstuk tijdens koken*

Lianne

ik weet niet wat ik nu ga doen :P
ff iets verzinnen maar het lukt niet.

Erwipro

Ik durf die van mij ook niet te plaatsen. Het is echt stom en saai. Het biedt geen perspectieven.
En ik lees denk ik nog maar niks van anderen :P Anders haal ik echt álles door elkaar.
Ik zit nu op 3790 terwijl ik al ruim op 8000 had willen zitten :(
*gaat hard schrijven*

Floris

Haha, Naan, bij jou topictitel denk ik de hele tijd: This ain't a scene, it's an arms race! :P

Naantje

Lol, ikzelf ook :P Zit tijdens het schrijven enzo best vaak met dat nummer in m'n hoofd... 2533 woorden al! (Ja, het klopt dat jullie de laatste 79 missen, die zitten al in hoofdstuk drie)

Floris

Cool :D Maar het is ook gewoon een leuk liedje :P

Maar goed dat ik niet meedoe, ik heb echt geen zin in schrijven op het moment XD

Lianne

ik ben nu het einde aan het schrijven dus wat hier straks op het forum staat en mijn woordenaantal onder mn ava klopt straks ook niet meer :P