Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Weet je nu al dat je in 32 doodgaat? :o

Lianne

Lianne

volgens mij is die site overbelast xD

Jnusch

Ja, daar heb ik al de hele dag last van :S

Lianne

want ik ben dus overnieuw begonnen en nu wil ik mn woorden veranderen... maar dat lukt niet  :( ik heb er nu 897 :)
en ik ga het nog niet posten hier want eerst moet terence het in zijn nacht stukje hebben geplaatst anders weten jullie het al :P

Lianne

owhh weddenschap met Anne afgesloten :P
ze zegt dat ik het NOOIT haal en dat zij eerder 25000 woorden heeft dan ik dus nou MOET ik winnen :D

blastdragon

Waar is die site van Nanowrimo, ik zal er wel nooit aan gaan meedoen maar het lijkt me fun om te lezen allemaal....

Ik heb wel 1 opmerking, kun je niet je hele verhaal van te voren al geschreven hebben en dan het stuk voor stuk op die site zetten. Dan lijkt het alsof je heel snel bent....
Sense, what's the fun in making sense!

Lianne

dat is alleen valsspelen voor jezelf. je kunt op die site pas de 30e je verhaal plaatsen ;)

blastdragon

Jakarw, jouw verhaal begint leuk. Het heeft iets mysterieus, een stad die leeft met en naar de wind. En dat motto is ook leuk. Jnusch, ik ga nu aan jouw verhaal beginnen.

Maar wat is die site nou waar jullie je verhalen posten?

Lianne

uhwm staat in het blijheidstopic ergens 3/4 pagina's terug :P

Jnusch

Lianne

owja :P ik ben slecht in sites onthouden doet firefox voor mij :P

1915 woorden :D

blastdragon

Jnusch, jouw verhaal is zo vreemd en maf. I love it!! Het slaat nergens op en is toch zo logisch als maar kan.

Lianne

ik ben een heel stuk tussen mijn verhaal aan het typen xD ik had heel veel (lees: ik had twee alinea's) en toen ging ik het terug lezen vond ik het vaag en nu moet ik ff het wat duidelijker maken :P

Jnusch

Jeej :D. Ik word echt blij van jullie commentaar :P