Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Motivatietopic

Gestart door Germelia, 1 november 2008, 11:09:18

Vorige topic - Volgende topic

Erwipro

da's natuurlijk niet de bedoeling van NaNo XD

jakarw

ach ja :D
op hoeveel zit jij nu?

- edit:
oh wacht dat staat in je sig
7843 goed hoor :D

Naantje

998 woorden al vandaag, dat krijg je met tussen-uren. Totaal van 5866. Nu maar even wat studeren!

Dixie

Citaat van: Erwipro op  5 november 2008, 22:37:50
Ik heb in de trein geschreven. Als in, met een pen. Maar dat schiet écht niet op. Nog geen 700 woorden in een uur (globaal geteld) :( Terwijl ik voor de computer toch wel meestal aan 1500 kom (als ik genoeg inspi heb)

Ik heb dan altijd dat het verhaal in mijn gedachten sneller vordert dan met het schrijven, daar heb ik met typen geen last van. Dus als ik schrijf wordt het superslordig en krijg ik kramp, omdat ik sneller wil schrijven dan dat ik kan :P Ik herken de frustratie ::)

Maar jullie doen het allemaal echt supergoed hoor :D

Lianne

ik kan het niet als ik het op moet schrijven.. met typen doen mn vingers het vanzelf maar mijn handschrift is niet zo super mooi en als ik te snel schrijf kan je het niet meer lezen. maar het hw probleem is voor mij voor 1 dag opgelost :D

Amilmarith

nee ik zou het ook niet gaan schrijven.. gewoon ik denk veel sneller dan dat ik schrijf en dat is met typen tenminste nog een beetje bij te houden :P

Lianne

als we een saaie les hebben ofzo.. dan schrijf ik nog wel eens :) ik heb nu al een paar schriften waar bladzijdes in vol zijn geschreven xD en nou willen mn vriendinnen het hele verhaal lezen xD

Amilmarith

mijn moeder vind dat ik gek ben, maar die wil het wel lezen als het af is :P
misschien ook wel handig voor spellingscontrole xD

Lianne

ja xD spellingscontrole zou een uitkomst zijn want die van word is niet perfect :P

Amilmarith

Nee inderdaad :P
kleine typfoutjes die wel een woord vormen of dat ik want ipv wand (van een muur) schrijf dat soort dingen :P
Of die later verhaaltechnisch niet kloppen

Lianne

ja xD in mijn word staat nu het goede maar volgens mij staan in mn verhaal hier nog wel wat foutjes xD

Amilmarith

hier hetzelfde :P
vriendje heeft het doorgelezen en er wat dingetjes uitgehaald, maar hier staat nog de foute versie :P

Lianne

maar ik heb geen zin om het hier weer netjes neer te zetten :P ja ik ben lui ik weet het :P

Amilmarith

ik ook niet :P
moet dan ook weer al die dingetjes van cursieve tekst weer gaan veranderen
is stom dat als ik kopieer de opmaak weg is.

Lianne

heb ik gelukkig geen last van :) maar ik heb ook geen cursief. :)