Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

Reactietopic

Gestart door Golovior Regisir, 3 september 2008, 15:52:36

Vorige topic - Volgende topic

Beertyah

Voila, hoofdstuk 1 is ook gepost.
Dit is natuurlijk nog de eerste versie van de tekst, hierna print ik die af, lees die na op papier en verbeter met rood, daarna typ ik hem opnieuw. (en meestal verbeter ik al typend nog eens)

Jnusch

Cool. (Als in, ik heb het niet gelezen, maar in het algemeen cool :P)
Ooit zal ik alle verhalen gaan lezen. One day.

Stein

Ik heb ook wel zin om te schrijven, weet al een onderwerp, maar ik denk dat ik na een week geen zin meer heb... :P

jakarw

daar hebben meer mensen last van hier ;)
gewoon schrijven, dan geven wij wel feedback en blijf je geinspireerd ;)

Jnusch

Of niet :P. Het maakt het wel makkelijker, maar is niet echt doorslaggevend om door te blijven schrijven hoor. Ligt toch vooral aan jezelf, (en hoe goed je verhaal wil lukken) :D.

Erwipro

*las zojuist een cool deel kortverhaal* :D

Germelia

Citaat van: jnuschOh, voor degenen die het zich afvragen (en dit überhaupt lezen :P) Golgoda heette eerst Golgota (en dat zal het in mijn hoofd ook altijd blijven XD). Toen mijn vader er bij het typen even achterkwam dat dat ook de plek is waar Jezus is gekruisigd, vonden we het toch maar even niet zo'n handige naam, dus vandaar Golgoda.

*ligt dubbel*

Jnusch

Ja, dat was dus heel stom :P
En ik vind trouwens wel dat jullie ze even moeten lezen, want het is echt cool :D En dan kunnen jullie helemaal gaan zeggen van, "Geef uit! Geef uit!" en dan zeg ik "Ach, misschien" maar van binnen denk ik dan "Ja! Ja!". En dan gebeurd dat ooit en dan worden we (mijn familie dus, niet jullie :D) helemaal rijk en cool (want dat hangt natuurlijk helemaal met elkaar samen...  ::))

:)

Erwipro

Ik vind 'em tot nu toe (hst. 1 :P) ook wel cool XD

Jnusch

Yay :D (ik neem aan dat jullie het wel over Blim en Blam hebben en niet over een ander verhaal :P)

Erwipro

Jnusch

Mja oké, dacht ik al.

Yaay :D

Erwipro

@Heph (eindelijk). :P Jij bent vet goed in situaties beschrijven :D alleen dit keer heb je er niet echt heel erg een verhaaltje bij ofzo XD Maar het is wel cool hoor :D

Hephaistion

het verhaal moet ook nog komen.
het is een inleiding, maar het wil niet echt.