Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow of Perry.

Hoofdmenu

[PC] League of Legends

Gestart door Rob, 27 juli 2011, 23:35:39

Vorige topic - Volgende topic

t4nd

Vooral Fiora lijkt me geweldig :)
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Stefano

Ik denk trouwens, dat als ik ze zo zie, zeker Xerath en Siver wil proberen

Dixie

Sivir is niet zo heel erg fijn vind ik, ze is nogal sloom op het begin XD En haar abilities vallen ook best tegen..

Meister

Sivir is goed anticiperen op je tegenstander en als je dat goed doet dan is ze heel bazig. Xerath wil ik ook zeker (weer) gaan proberen!

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

Stefano

Hmm, misschien dat Sivir dan nog niet goed genoeg voor me is als ik het zo lees. Eerst beter in LoL worden. Dan maar eerst met Xerath beginnen

Dixie

Ik denk er trouwens over om Nunu te kopen, iemand die het me aan of af wil raden?

Roandraak

Ik denk dat ik voor Ahri ga. Maar om mij ''flexibel'' te houden voor toekomstige potjes met WvW'ers vraag ik het maar even. Is het een handige om te nemen? Omdat ik wel ergens opving dat het een mid-character was.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Ralmuski

Sure, maar wat je nu al kan doen is bv Annie oefenen en volgende week kopen. Die kost 450 IP maar en dan kun je lekker veel mid oefenen en daarna is Ahri nog cooler en beter om mee te spelen. Want 6300 IP is wel veul. ;)

EN af en toe iets anders proberen kan ook geen kwaad. Probably faal je een paar keer, maar wie doet dat niet? :P

Rob

Dixie, Nunu is erg leuk en een champion die goed kan worden gebruikt als beginner champ. Je kan je Q gebruiken om opgelopen schade "weg te eten", en voor de rest heel veel damage doen en slowen. :) :D

forecaster

net ezreal geprobeerd...
serieus, ik heb niet het idee gehad, dat ik ooit zo hard had gefaald...
de komende week ga ik denk ik gewoon braaf mijn gekochte champs spelen om met hun wat beter te worden ofzo...

Germelia

Ik heb Zilean nu twee keer gespeeld en ik vind hem echt heel leuk! Nu nog een keer pvp proberen :P Morgen misschien (A)

Ralmuski

Ez is super squishy en heel farm/skillshots afhankelijk. Dus die vergt enige oefening ja. Ik heb hem al, dus kan er wel mee overweg. Maar ook niet supergoed. Ben beter met Kogmaw.

Maar super squishy, met alle respect, lijkt me idd niks voor jou Casper. ;)

forecaster

om die rede was koqqie en TF eigenlijk ook niets voor mij (A)
misschien dat ik eens wat meer moet gaan kijken in de richting van een goeie tank ofzo...
(btw: Sion was toch tank: weet iemand of die een beetje leuk speelt?)

Linqy

forecaster

i know, misschien dat ik hem daarom ook wel leuk zou kunnen gaan vinden (A)
ben ik volgens mij alleen geen carry meer..
(alsof ik dat echt kon maar ok ::) )