Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Jnusch

Mja, probleem is dat mijn verhaal niet zo de mogelijkheid geeft om er een verhaaltje tussendoor te doen, en flashbacks gebruik ik natuurlijk al ^-^

Prophet

Dan moet je zorgen dat je dat wel kan ;) gewoon zoeken naar een opening...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Erwipro

Janusch >:(
Hoe kan dat ooit in je opkomen? Je weet best dat het verboden is om opnieuw te beginnen ::)

Jnusch

Vorig jaar ben ik ook opnieuw begonnen hoor :P en toen hielp dat wel, ben toch tot 35000 ofzo gekomen toen...

En ik heb geen zin om maar een compleet random verhaal te gaan schrijven. It just doesn't allow for random deviations, and I'll have to learn to live with that and work my way around it, in plaats van alsnog opvulling ertussen te gaan proppen.

Simile

Citaat van: Jnusch op  4 november 2010, 10:38:22
Vorig jaar ben ik ook opnieuw begonnen hoor :P en toen hielp dat wel, ben toch tot 35000 ofzo gekomen toen...

En ik heb geen zin om maar een compleet random verhaal te gaan schrijven. It just doesn't allow for random deviations, and I'll have to learn to live with that and work my way around it, in plaats van alsnog opvulling ertussen te gaan proppen.

waarom schrijf je dan niet gewoon 2 losse maar wel afgewerkte verhalen? Dat kan toch ook?

Jnusch

Omdat dat toch niet het idee is? :P Bovendien lijkt dat me nog best wel moeilijk ook... want als ik een verhaal echt helemaal moet afmaken, dan ga ik er waarschijnlijk weer veel moeilijker mee zitten doen.

Prophet

Gewoon creatief zijn, een bom laten ontploffen en je personages laten muteren naar je nieuwe idee :P
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Kaasje

DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Ralinde

Mijn verhaal ging ook nergens heen, maar met een beetje creatief denken kom je al een eind.
Ik wilde de 'actie' niet al gelijk in het begin laten starten, maar eerst een beeld schetsen van Jasmines 'normale' leven, dus zit er bijvoorbeeld een scène in waarin ze met een vriendin afspreekt en ze bijkletsen over van alles en nog wat. Op die manier leer je je karakters ook wat beter kennen.

Jnusch

Alleen zijn gesprekken verschrikkelijk :-X ik vind ze nooit goed uit de verf komen, en ook niet zo leuk om te schrijven eigenlijk :P
En bommen laten ontploffen en muteren ga ik maar niet doen, want er gebeuren al genoeg vervelende dingen (A) maar ik heb wel weer wat nieuwe ideeën verzonnen, dus hopelijk komt alles goed :)

t4nd

Eindelijk eraan begonnen :)
1.083 woorden momenteel, maar volgende week ben ik 5 dagen weg dus kan ik best wat meer schrijven :(
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Ralmuski

Tsk, nu al mij ingehaald. Ik zat dan ook twee dagen op 6 woorden. xD Wel aardig van Nono dat hij dat als 1% zag.  ;D

Gister weer achtergrond info verzameld, straks ga ik als een trein. Gewoon weten wat er op de achtergrond allemaal leeft/speelt maakt zoveel mogelijk voor je omdat je altijd ergens uit kunt putten om je personages mee in aanraking te laten komen. Nu nog zien of het spannend genoeg wordt.  :)

Jnusch

Daarom schrijf ik altijd gewoon in een omgeving/tijd die ik ken, dan hoef ik niks op te zoeken om aan de slag te kunnen :P

Ralmuski

Jamaar dan is alles 'gewoon' en heb je minder makkelijk nieuwe invalshoeken denk ik. Je kan wel meteen aan de slag, dat dan weer wel...

t4nd

Je kan je personage altijd nieuwe dingen laten doen natuurlijk :).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞