Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Op weg naar de 50.000! - WIN.

Gestart door Jnusch, 31 oktober 2010, 13:52:40

Vorige topic - Volgende topic

Gaat iedereen het halen?

Nee, niemand! We falen allemaal.
5 (13.9%)
Alleen de allerbelangrijkste Ik.
1 (2.8%)
Natuurlijk haalt iedereen het!
7 (19.4%)
De helft.
10 (27.8%)
Minder dan de helft.
7 (19.4%)
Meer dan de helft.
6 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 19

Vakonov

Waarom mag je eigenlijk niet editen?

lionne

Ralmuski

Doorrammen idd. Ik wil ook zo'n kalender, maar net kon ik niet op de site. En ik verdwaal nog steeds op Wiki. Maar nu weet ik wel wat er met het Byzantijnse rijk gebeurd is.  ::)

Vakonov

Ralmuski

Afgebrokkeld en uiteindelijk in elkaar gemept door de Ottomanen idd. :P En die stonden driehonderd jaar later voor de deur in Wenen en daar probeer ik nog steeds iets over te lezen zonder zijweggetjes. xD

Zo kom ik niet eens aan de 1000 woorden vandaag...

lionne

ik ook niet... ik ben niet zo creatief :S

Ralmuski

CiteerThe great plague of 1679 gave rise to the legend of Lieber Augustin ("Dear Augustin"). Augustin was a popular street musician, who, according to the legend, fell into a pit with bodies of plague victims, late at night when he was drunk. Augustin did not contract the disease, which may have been owed to the influence of the alcohol.

Zie je wel dat drinken niet altijd slecht voor je is?  (A)

(al was het feit dat hij überhaupt die pit inwandelde dan weer wel aan de alcohol te wijten natuurlijk. xD )

Ps. kan iemand me van wiki bannen?  ::)

Vakonov

Citaat van: Ralmuski op  2 november 2010, 21:32:39
Afgebrokkeld en uiteindelijk in elkaar gemept door de Ottomanen idd. :P En die stonden driehonderd jaar later voor de deur in Wenen en daar probeer ik nog steeds iets over te lezen zonder zijweggetjes. xD

Zo kom ik niet eens aan de 1000 woorden vandaag...

Ben heel benieuwd wat er over 1000 jaar over ons op wikipedia staat :P

Ralinde

Ik zit nu (in 1 dag :D) op zo'n 3500 woorden. Niet slecht al zeg ik het zelf.

Geebster

Is die site bij jullie ook zo traag?  :-\

Ralmuski

Traag? Mazzelaar. Hij doet het bij jou dus nog. xD

Geebster

;D Oh.. haha het is 'normaal' dus

Ralinde

Uiteindelijk nog 1000 erbij gedaan, dus zit nu op 4500 in 1 dag. Compenseert mooi voor het feit dat ik een dag te laat begonnen ben ;)
Die widgets passen zich trouwens niet automatsch aan he? Die van mij verandert in ieder geval, ook al heb ik wel mijn wordcount steeds geedit.

Jnusch

Nee, dat duurt even ;) komt vanzelf weer goed.
En ik word echt depri van jullie, ik voelde me zo goed dat ik voorliep maar WOESH daar komen alle wvw'ers en dan stelt het niks meer voor :( :P

Ralmuski